MISSA INGA
RABATTER!

Erbjudande webben
MEST PENGAR TILLBAKA PÅ NÄTET!
RABATTKODER, ERBJUDANDEN & ÅTERBÄRING

Om Erbjudandewebben.se

På Erbjudandewebben hittar du rabattkoder och erbjudanden från populära onlinebutiker. Vår ambition är att alla rabattkoder och erbjudanden alltid ska vara aktuella och uppdaterade så att du inte behöver söka information på andra sidor. Det som gör Erbjudandewebben unik är att du även kan få återbäring på dina köp. Det enda du behöver göra för att få pengar tillbaka är att bli medlem och sedan klicka dig vidare från Erbjudandewebben till den webbutik du vill shoppa i. Hur mycket du får tillbaka är angivet på varje butikssida hos Erbjudandewebben. Du handlar precis som vanligt och priset på det du köper förblir det samma, men i efterhand får du återbäring registrerad på Mina Sidor på Erbjudandewebben. Återbäringen kan du sedan överföra till ditt bankkonto eller skänka till välgörenhet. 

 

Att bli medlem

Varför ska jag bli medlem?

När du väljer att bli medlem hos Erbjudandewebben kommer du att kunna ta del av ännu högre rabatter på dina köp. Erbjudandewebben satsar alltid på att ha nätets högsta återbäring och uppdaterade kampanjer och rabattkoder.

Hur blir jag medlem?

Du blir medlem genom att registera dig här.

 

Viktigt om cookies

Det är viktigt att du godkänt cookies i din webbläsare och att du rensar cookies i din webbläsare med jämna mellanrum. Cookies är en del i den spårning vi använder för att kunna ge dig din återbäring. Om du inte tillåter, eller blockerar cookies, finns det risk att din återbäring inte registreras.

Hur vet jag om min webbläsare tillåter cookies?

Detta kan du se i inställningarna för din webbläsare. För att se hur du tillåter cookies i din webbläsare sök på din webbläsare-version i Google och följ instruktionerna på webbläsare-leverantörens hemsida.

Det är något som inte fungerar med cookies!

Vi rekommenderar att du med jämna mellanrum rensa cookies i webbläsaren för att försäkra dig om att spårningen av dina köp fungerar på ett korrekt sätt. Hur man rensar cookies i just din webbläsare kan du hitta på webbläsare-leverantörens hemsida. 

Observera att vi inte kan garantera att du kommer att få återbäring på dina köp om du har blockerat eller inte rensat cookies i din webbläsare.

 

Min återbäring

Hur lång tid tar det innan jag kan se återbäringen på Mina Sidor?

Att återbäringen registrerats kommer du att kunna se inom några dagar efter köpet. Köpet har då status ”Obekräftad”. Det tar i genomsnitt 30 dagar innan butiken bekräftat ditt köp - för resebutiker kan det ta längre tid då återbäring bekräftas först när resan är avslutad. När köpet är bekräftat får det status ”Bekräftad” på Mina sidor. När du uppnått minst 100 kr i bekräftad återbäring kan du överföra beloppet till ditt bankkonto eller skänka det till välgörenhet.

Vad gör jag när jag saknar återbäring?

Har du klickat dig vidare till en butik som inloggad medlem och gjort ett köp, men ändå inte kan se din återbäring under ”Obekräftad” på Mina sidor kan du skicka in en supportfråga här. Skriv namnet på butiken du handlat i, vilket datum du gjorde köpet, köpbeloppet samt det ordenummer du fick på orderbekräftelsen. Vi behöver i de flesta fall orderbekräftelsen från butiken. Vi kan bara behandla ärenden som är max 3 månader gamla(från köpedatum tills vi har mottagit orderbekräftelsen). Vi kommer att rapportera in köpet och du kommer att se köpet på Mina Sidor så snart vi fått bekräftelse från butiken.

Hur gör jag för att lösa in min återbäring?

Du lösa in din återbäring så snart du har bekräftad återbäring som överstiger 100 kr. För att lösa in återbäringen går du till Mina sidor och väljer ”Utbetalning av återbäring”. Fyll i dina bankkontouppgifter i formuläret under knappen och klickar sedan på ”Överför”. Du kommer att få en bekräftelse om utbetalning per mail. Observera att det kan ta några dagar innan du ser pengarna på ditt konto.

 

Säkerhet

Vad händer med min information?

Erbjudandewebben kommer aldrig att sälja, hyra ut, dela med sig eller på annat sätt distribuera eller göra dina uppgifter tillgängliga för tredje part, utom när det krävs av juridiska eller lagstadgade skäl. Uppgifter kan dock ibland överföras till tredje part som agerar för eller på uppdrag av Erbjudandewebben för vidare bearbetning enligt de syften för vilka dina uppgifter ursprungligen samlades in. För mer information om våra allmänna villkor och vår sekretesspolicy, klicka på länkarna nedan.

Allmänna villkor

Sekretesspolicy

 

Avsluta medlemskap

Hur kan jag avsluta mitt medlemskap?

Du kan när som helst avsluta ditt medlemskap. Skicka in en fråga via våra support sidor och välj "Avsluta medlemskap" i drop down menyn, så hjälper vi dig att avsluta kontot.

 

Övriga frågor

Om jag går till en butik från Erbjudandewebben och sen direkt till en annan butik, får jag återbäring i den andra butiken då?

Nej, du måste gå tillbaka till Erbjudandewebben och klicka dig vidare till den butiken du vill få återbäring i. Om du går direkt till butiken har vi ingen möjlighet att spåra ditt köp. 

Får jag återbäring i kombination med alla rabattkoder?

Du får återbäring på köp när du använder rabattkoder som finns på Erbjudandewebben. I de fall du inte får återbäring i kombination med rabattkoder står det tydligt i det fönster som visar rabattkoden. För rabattkoder du hittar i mail från butiker eller på nätet och som inte finns publicerade på Erbjudandewebben får du normalt ingen återbäring.

 

Om något inte fungerar

Om du hittar något på Erbjudandewebben som inte fungerar vill vi gärna att du berättar det för oss så att vi kan rätta till problemet. Detta gör du enklast genom att skicka in en supportfråga här

 

 

Nyhetsbrev

Anmäl dig för vårt nyhetsbrev och ta del av veckans bästa erbjudanden från EW!

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

SHOPPA SMART PÅ webben och i mobilen

Scrolla till toppen